dsg

Alla inlägg under maj 2013

Av Emma och Alva - 30 maj 2013 21:28

Hej allihopa!
Idag har jag och min klass haft tacokväll! Det var askul!!! Älskar min klass 7A <3 Det var lite stressigt i slutet men det gick jätte bra alla var skitduktig!

Imorgon ska jag på stan med Emma och Wilma ocg jag tror Olivia oxå skulle med! Men vi hörs imorgon Kram Alva <3

Av Emma och Alva - 28 maj 2013 17:23

Är med Alva bildbomb nu då!

Av Emma och Alva - 27 maj 2013 09:27

Hejsan!

Nu sitter jag och väntar på att Gunbritt min Franska lärare ska uppna dörren! :) Vad har ni för språk om ni har något?

Vi hörs sen! Och ni vet varför det blir ingen bild! Appen funkar inte men vi hörs sen kram Alva! :)

Av Emma och Alva - 26 maj 2013 22:20

Hej Alla!

Idag var det morsdag! Jag gav inte min mamma nånting för hon ville inte ha nånting! Men om ni köpte något till er mamma, vad köpte ni?

Imorgon ska jag o Paula träffas efter skolan så det blir asakul för vi har inte träffats på skitlänge! :)

men vi hörs imorgon gonatt!

Kram Alva :)

Av Emma och Alva - 26 maj 2013 15:38

gud va fint väder det är ute! ja mpste ju bara springa lite sen!


Aja!

Ja jobbade idag på morsdg!

Ja cyklade till jobbet! det är typ bara nerför! (5km)

Sen så jobbade jag mina timmar sen cyklade jag hem också och då är det bara upp för men det var itne så jobbigt!


Nu ska ja ut och springa tror jag, det är fin väder och man kan ha lätta och smidiga kläder plus att det är mysigt och bra träning att springa! så ja ska vääl snart gå ut!


alldeles precis nu så sitter jag och lyssnar på musik och slappnar av för att ta mig ut sen och springa!


Men nu kan ja inte prata med för nu ska ja ut och springa! ses skriver nått sen!  

Av Emma och Alva - 25 maj 2013 22:24

Hej allihopa!

Just nu ligger jag i ett tält! För jag och Alva ska tälta :) Jag vet crazy va!

Det blev ingen bild för att appen funkar inte som jag sagt och datan är hemma! :/ men det blir säkert mer bilder på instagram! Jag heter alvahoglund så dit och följ mig! :*

Kram Alva :)

Av Emma och Alva - 25 maj 2013 21:43

Jag och min syrra bjuder på lite bilder!            

Av Emma och Alva - 25 maj 2013 20:54

idag har det varit en super dag med halv god mat! Roliga händelser och massor med mer!


Jag började med attkliva upp kl 10 i 8 för att sen gör mig i ordning för mitt jobb! ( ni behöver inte fråga " jobbar du?" för svaret är ja ja jobbar för att ha pengar!


Sedan efter är dag med mycket folk och med billys pan pizza och en coca cola med syrran åtkte vi hem och jag oh linnéa var ute och hoppade studsmatt osv. sen gick ja in för att det var mat!

Det var en soppa som heter galpatchi! (ät den inte den smakade sur och äckligt) 


Sen gick ja up och åt några godisar! sedan så gick jag ner i vårat allrum! och där så helt ostretchad och stel så var ja tvungen att testa att göra några ben lyft och så vidare!


Jag vart helt chockad när ja klarade dom där sakerna helt utan att ha stretchat! (det är helt sjukt)

Jag hade tur som itne sträckte mig eller gjorde illa mig!

Det så snyggt ut tyckte jag men aa ni får tycka som ni vill!


Just nu är ja på mitt rum och skriver det här inlägget och så innan det målade jag mina naglar!

Jag målade en ballerina och en tjej som går ner i split!


vart ganska nöjd!


Och presic i detta nu så är jag med min stora syster inne på mitt rum!

Bjuder på lite bilder!                  

Presentation


Hejhej kul att ni kollade in! Det är vi som är Emma och Alva och vi skriver och Dans, gymnastik smink och allt möjligt i våra liv! Följ gärna och tipsa! Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards