dsg

Alla inlägg under maj 2013

Av Emma och Alva - 22 maj 2013 20:07

Hej allihopa!


Hur har ni haft det idag? Jag har haft en dålig dag! På krokiaden gick det bra men jag sträkte ena låret och har haft extrem ont i nacken nu i två dagar! :/ men annars har min dag varit helt okej fast jag är så himla trött.


Jag har tvättat mina sminkborstar och bakat cupcakes nu i eftermiddag. Cupcakesen vart inte så bra så de tänker jag inte lägga ut en bild på dom. hihihih    Men imorgon ska jag vara med Emma så då kommer det troligtvis, hoppas jag på att vi hinner göra ett videoinlägg! Men om ni vill veta hur jag tvättar mina sminkborstar så kommentera!


Hejdå! Kram Alva   

 

Av Emma och Alva - 22 maj 2013 17:06

Den här dagen sög! Vi hade krockiad!
Och det är typ som friidrott fast ett annat namn!

I allafall så sprang ja 100 m x6 styltor längdhopp och gymnastik för mig sj!

I början stog ja för mig själv och stog på händer gick ner i brygga och julade gik ner i spagat osv.

Sen sprang ja 100 m idag sprang ja på 16.9 och i går på 15.0 Ja sprang snabbare en gång men då trodde ja att det gick jätte långsamt och då saktade ja ner även fast det gick snabbare!

Sen gick ja på styltor och hoppa längd! Men ja gjorde inte så mycket!

Men till uppvärmning sprang ja 400 m det va inte så jobbigt sen hoppade vi runt k några konstiga övningar! Men nu tror ja inte att ja har så mycket mer att säga!

Nu ska ja ut och träna volter på studsmattan och sen springa! Hejdå! /Emma

Av Emma och Alva - 21 maj 2013 13:15

Tjena folket! Hur har ni det? ;)

Själv har jag nyss haft bild, det är verkligen inte kul! Snart ska jag ha So med bästa läraren Johan! :)

Dagens outfit: Gråa Jeans från HM, Orange t-shirt från Monki och Converse.

Tjingeling Kram Alva Ps: bilden är när Hampus hade tråkigt på bilden!

Av Emma och Alva - 21 maj 2013 09:23

Hejsan! Eller ska man säga Godmorgon?Iallafall, jag kommer inte kunna göra inlägg med bilder under skoldagen för det är något fel på appen! :/ men jag kommer fortfarande göra inlägg men bara text! Imorse hade jag så ont ryggen och nacken så mamma fick dra mig upp ur sängen! :oHejdå hörs sen! Kram Alva <3

Av Emma och Alva - 20 maj 2013 21:37

Hejsan allihopa! 


Jag har en liten idé till bloggen, att nångång sådär ibland att jag testar ut en produkt som ni i kommentarerna vill. Så kommentera om det är en bra idé och viklen produkt just ni tycker jag ska testa, så får vi se om det blir av!  


Kram från Alva       

Av Emma och Alva - 20 maj 2013 20:18

Hejsan hejsan!


JUst nu är jag och alva med varandra och vi håller på med en stor video, att ladda upp! det är som en musik video med volter och massor mad andra viga grejjer med i! så ni får gärna hänga med nu så att ni ser videon! NI FÅR INTE MISSA DEN!!!    


Men vi har inte så mer mycket att säga än att vi har haft skit kul idag + att vi jobbar på videon så snabbt vi kan! 

nu får ni inte missa det roliga!   


Det var allt! kramar från Emma och Alva!   


Ps: vi har på oss stora byxor!      

Av Emma och Alva - 20 maj 2013 14:37

Skit oxå! Jag och Emma hade ju tänkt va ute idag och hoppa studsmatta och träna fame men blir det nått av det nej för att det där jäkla regnet är ju här! :( men vi ska ju fortarande vara med varandra så nått galen hittar vi väll på! Eller så är vi lite YOLO och hoppar studsmatta i regnet! Hörs sen kram Alva :)

Av Emma och Alva - 20 maj 2013 07:53

Ja.. Idag ska det regna så ja och Alva kan inte filma ute! Men om vi kan ska vi försöka att göra nått annat kul så att ni inte bara behöver läsa "ja.. Här regnar det" "det regnar" osv. Så ja ska till skolan och och ha lite lektioner sen åka hem och vara med Alva hemma hos mig! Vi hade tänkt att träna handspring, stå på händer och hand volt! Men nää! Aja nu släpper vi det för ja ska till skolan hej då!! //Emma

Presentation


Hejhej kul att ni kollade in! Det är vi som är Emma och Alva och vi skriver och Dans, gymnastik smink och allt möjligt i våra liv! Följ gärna och tipsa! Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards