dsg

Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

har det bra jag!

Av Emma och Alva - 28 juni 2013 20:20

Hejsan hejsan!

hur har ni haft det?

ja har haft det toppen dom här dagarna ja har gått på stan och köppt massor med grejjer och i morron hade jag tänkt att gå på stan och köpa converse, för mina är ganska sönder nu det är hål i tyget och under skon så det är inte som hen sko längre för ja går på mina strumpor så jag kände att ja behövde ett par nya! men när ja va på stan köppte jag ett par svat/gåra dom ör inte svart och inte går mitt emellan dom köpte ja på ginatricot för 299:- sen köpte jag en tröja som är lysgul med två hål på ryggen(lägger ut bild) den köpte ja på hm för 99:- sen köpte jag ett halsband som ser ut som en diamant i silver det kostade 20:- på ur och pen tror jag! sen köpte jag en helt svart bh på hm för 149:- 

och idag gick ja på stan och köppte två packet TOY tuggummi för 20:- på dollarstore! sååå gooooda! 

och sen i morron så ska ja köpa converse, antingen "fejka" för 199:- eller orgiinalet ("äkta") för 699:- men jag vet inte en vilka jag vill ha tror äkta men dom är så dyra! menmen vill man ha converse så måste man köpa dom för 699:-


men nu släpper vi shopping och så byter vi ämne till träning ist!


Jag har skött min träning ganska br autom att ja har ätit lite onyttigt men det är ju lov så ja tror ja ska sluta äta chips och bara dricka läska när vi sk aha mys med familjen eller när vi har gäster då tänker ja äta lite godis men inte mycket! ja har börjat träna överspagat nu klarar ja 7cm överspagat! ganska stoly för att bara har tränat i en vecka och jag vill itne töja så ja gör illa mig! sen har ja börjat min tränign på back/front walkover! det känns enklare med front än back! men ja ska klara det här! sen har ja börjat med flikis men ja behöver en som hjälper mig att ta mig över osv.. Men annars går det bra med allt annat! stå på händer kan jag, brygga, spagat, överspagat, och några fler saker men ja kommer inte på vad dom heter.. så nu jävlar ska ja klara av mina mål. 

Jag kör ju magträning också så ja ska ha minst 4-pack innan skolan börjar men jag vill helst ha 6-pack sen jävlar så ska ja börjar träna springning också! 


men nu har jag inte så mycket mer ja har lust att skriva om så nu komemr bilderna!    och ja komemr att läga ut mina favorit låtar också sen ska ja göra en dans till titanium ni märker nog vilken det är det är en cover! men nu ska ja lägga ut allt!


             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma och Alva - 17 augusti 2013 12:49


Heej just nu sitter jag hos Eva. Jag, Alva, Anja och Malin sov här hos Eva inatt för att vi firade henne igår! Jag är typ skit trött för vi somnade halv 6 och sov 5 timmar och vaknade halv 11! Men vi har haft det as kul. På bilden är det en av deras ...

Av Emma och Alva - 5 augusti 2013 22:05


Hejdå Sverige! Hola Menorca! :D    Imorgon åker jag till Menorca och stannar där i 1 vecka, så det kommer troligtvis inte bli någon uppdatering från mig under den tiden :( Men ni får ha det så bra så hörs vi sen hejdå!!    ...

Av Emma och Alva - 4 augusti 2013 13:45

Halloj!! För några dagar sen tog jag fram mina nagellack och hittade detta, det är ett guldigt nagellack från Ginatricot, och heter "Gold". Tycker det passar riktigt bra nu till sommaren. Plus det är billigt, jag köpte mitt i ett 3 pack. Det var et...

Av Emma och Alva - 3 augusti 2013 12:00

Igår var jag, Agneta och pappa i Kungsgården på Frösön och "fikade". Vi åt Bananasplit och typ glass med Jordgrubbar och sånt. Till middagen åt vi kött och pommes. Här kommer lite bilder! Och föresten en liten notering bara för att: vi åker tisdagen ...

Av Emma och Alva - 2 augusti 2013 12:00


Om tre dagar åker vi till Menorca, alltså på måndag! :D Här kommer det lite bilder på Menorca! för er som undra. Kram Alva :) (Ps bilderna är inte tagna av mig)         ...

Presentation


Hejhej kul att ni kollade in! Det är vi som är Emma och Alva och vi skriver och Dans, gymnastik smink och allt möjligt i våra liv! Följ gärna och tipsa! Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards