dsg

Alla inlägg under juli 2013

Av Emma och Alva - 27 juli 2013 11:58

ledsen för det här men ja har skaffat en egen blogg som jag kommer fukusera lite mer på! ni föår gära kolla in den också! emmametsala.bloggplatsen.se då skulle ja bli glad /emma

...

Av Emma och Alva - 24 juli 2013 15:31

Hejsan hejsan! hoppas att ni alla har haft det bra.


Jag har jobbat dom här senaste dagarna mellan 8 och 5 så jag har inte kunnat blogga sen har jag inte haft tid heller för den delen för att jag har varit och tävlat med mig häst och sen har ja tagit kompisarna före bloggen! ledsen! 


Men jag ahr jobbat och sen så har jag varit med yerusalem, sandra, celine, william och albin och michaela! och så har jag träffat jennifer också! 


men just nu så lyssnar jag på musik och ska städa mitt rum, och så ska jag försöka att lära mig flikis nått till nästa vecka, det kanske ni vill se? aja men nu ska ja städa så får jag lägga ut lite blider från veckorna som varit! :9 kramar // emma

Av Emma och Alva - 21 juli 2013 23:02

Hejsan läsare!

Imorgon åker jag på semester med min mamma och min syrra. Vi ska åka till Dalarna och campa! :) Jag älskar att campa, kommentera om ni också gör det, och kommentera också ni dom inte gör det och varför? :) Jag vet inte om jag kommer kunna uppdatera medans vi är där. Men såklart kommer det komma bilder och sånt när jag har kommit hem!

Hejdå Kram Alva :)

Av Emma och Alva - 20 juli 2013 10:44

Idag ska jag troligtvis ner på stan för att leta några bra sommarskor. Men eftersom det regnar osv så så det inte direkt roligt att gå på stan men vi får se.

Igår så städade jag mest och tog det lungt. Min syrra häntade våra pass, eftersom vi ska till en ö som heter Menorca och ligger Mallorca. Vi ska dit på semester.

Ikväll ska vi nog se på någon film och ha det lite mysigt!
Vi hörs Kram Alva :)

Av Emma och Alva - 16 juli 2013 14:27

Tjo Folket!
Inatt sov jag hos Emma och hon ska sova hos mig inatt! :) Vi sitter mest med datan och lyssnar på musik och gör instavideos! Om ni inte har sett dom så gå och följ Emmas insta emmametsala

Vi hörs sen, hare bra! :)

Kram Alva

Av Emma och Alva - 14 juli 2013 12:39

Hej allihopa! :)
Sorry för dålig uppdatering, men vi har totallt slut på idéer om vad vi ska skriva om. Så snälla skriv i kommentarerna vad ni tycker vi ska skriva om!

Hejdå Kram Emma och Alva! :)

Av Emma och Alva - 5 juli 2013 12:19

Hej allihopa!!
Igår och i onsdags var jag på Storsjöcups discot, det var sjukt kul!! :D längtar redan tills nästa år! Här kommer lite bilder från discot!

Hejdå kram Alva :)

Presentation


Hejhej kul att ni kollade in! Det är vi som är Emma och Alva och vi skriver och Dans, gymnastik smink och allt möjligt i våra liv! Följ gärna och tipsa! Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards