dsg

Direktlänk till inlägg 25 maj 2013

super dag!

Av Emma och Alva - 25 maj 2013 20:54

idag har det varit en super dag med halv god mat! Roliga händelser och massor med mer!


Jag började med attkliva upp kl 10 i 8 för att sen gör mig i ordning för mitt jobb! ( ni behöver inte fråga " jobbar du?" för svaret är ja ja jobbar för att ha pengar!


Sedan efter är dag med mycket folk och med billys pan pizza och en coca cola med syrran åtkte vi hem och jag oh linnéa var ute och hoppade studsmatt osv. sen gick ja in för att det var mat!

Det var en soppa som heter galpatchi! (ät den inte den smakade sur och äckligt) 


Sen gick ja up och åt några godisar! sedan så gick jag ner i vårat allrum! och där så helt ostretchad och stel så var ja tvungen att testa att göra några ben lyft och så vidare!


Jag vart helt chockad när ja klarade dom där sakerna helt utan att ha stretchat! (det är helt sjukt)

Jag hade tur som itne sträckte mig eller gjorde illa mig!

Det så snyggt ut tyckte jag men aa ni får tycka som ni vill!


Just nu är ja på mitt rum och skriver det här inlägget och så innan det målade jag mina naglar!

Jag målade en ballerina och en tjej som går ner i split!


vart ganska nöjd!


Och presic i detta nu så är jag med min stora syster inne på mitt rum!

Bjuder på lite bilder!                  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma och Alva - 17 augusti 2013 12:49


Heej just nu sitter jag hos Eva. Jag, Alva, Anja och Malin sov här hos Eva inatt för att vi firade henne igår! Jag är typ skit trött för vi somnade halv 6 och sov 5 timmar och vaknade halv 11! Men vi har haft det as kul. På bilden är det en av deras ...

Av Emma och Alva - 5 augusti 2013 22:05


Hejdå Sverige! Hola Menorca! :D    Imorgon åker jag till Menorca och stannar där i 1 vecka, så det kommer troligtvis inte bli någon uppdatering från mig under den tiden :( Men ni får ha det så bra så hörs vi sen hejdå!!    ...

Av Emma och Alva - 4 augusti 2013 13:45

Halloj!! För några dagar sen tog jag fram mina nagellack och hittade detta, det är ett guldigt nagellack från Ginatricot, och heter "Gold". Tycker det passar riktigt bra nu till sommaren. Plus det är billigt, jag köpte mitt i ett 3 pack. Det var et...

Av Emma och Alva - 3 augusti 2013 12:00

Igår var jag, Agneta och pappa i Kungsgården på Frösön och "fikade". Vi åt Bananasplit och typ glass med Jordgrubbar och sånt. Till middagen åt vi kött och pommes. Här kommer lite bilder! Och föresten en liten notering bara för att: vi åker tisdagen ...

Av Emma och Alva - 2 augusti 2013 12:00


Om tre dagar åker vi till Menorca, alltså på måndag! :D Här kommer det lite bilder på Menorca! för er som undra. Kram Alva :) (Ps bilderna är inte tagna av mig)         ...

Presentation


Hejhej kul att ni kollade in! Det är vi som är Emma och Alva och vi skriver och Dans, gymnastik smink och allt möjligt i våra liv! Följ gärna och tipsa! Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards