dsg

Alla inlägg under juni 2013

Av Emma och Alva - 3 juni 2013 23:02

ja har tappat min mobil idag såm att densprack! (iphone 4) så ja ska lämna in den på onsdag så blir den klar på onsdag!


sen bjuder jag på en video när jag och alva va med i spotlight! vi kom inte vidare men men.. lite i o tackt men ja tycte att vi gjorde det bra! nu så ska ja ladda upp den! skriver nått sen hejn då snyggingar! //emma  
 

Av Emma och Alva - 2 juni 2013 16:40

Hej allihopa!


Tänkte skriva lite nu när jag bara är hemma och gör ingenting! I helgen har jag mest tagit det lungt, i fredags var jag på stan med Emma, Olivia och Wilma det var as kul!! :D <3 Sen i lördags var jag oxå på stan för att Linn (min syrra) ville in för att kolla på skor så då hängde jag med. 


Idag har jag haft ont i huvudet så jag har bara tagit det lungt och lyssnat på musik! 


Nu tänkte jag passa på att berätta mina favo låtar för månaden!


1:a plats: Play hard by David Guetta (feat Ne-Yo & Akon)

2:a plats: Fall down by Will.i.am (feat Miley Cyrus)

3:a plats: Fuck you by Maria Mena


Kram Alva :D

 

Presentation


Hejhej kul att ni kollade in! Det är vi som är Emma och Alva och vi skriver och Dans, gymnastik smink och allt möjligt i våra liv! Följ gärna och tipsa! Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards