dsg

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Emma och Alva - 6 juni 2013 12:33

Ja kommer att åka utomlands idag i 2 veckor! Alltså från den 6-21 juni så då hinner inte jag lägga ut så mycket så det blir någ typ bara något litet inlägg och sen blir det ett jätte stor inlägg när jag kommer hem från semstern! så alva kommer att få "sköta" bloggen!


Så jag har packat och städat över allt i dag så att när vi kommer hem är det bara att packa upp, sova och sen ska ja upp och jobba den dagen! oh herregud va jobbigt!    (ja och alva har jätte dålig humor så vi är inte så roliga!) 


I går så flyttade vi mina 5 hästar till våran granne som hade satt upp en hage till oss. Så att dom har "mat" hela 2 veckor det är 6 hektar stort! (det är väldigt stort, typ 2 ängar+små ängar och skog!) så ja har sagt hejdå till mina djur för vi åker till arlanda om ett tag för vi ska flyga därifrån! Så vi åker runt 6-7 tiden! så vi kommer fram 1 så att vi sen ska checka in för att sen ta flyget kl 4 och sen komma till grekland 11 och sen checka in på hotell kl 2! ja det här blir en rolig resa! 


Ja kommer att sakna alla här hemma och alla kompisar, men ja överlever, det är bara 2 veckor.


Jag har betsämmt mig att ja ska va jätte brun när ja kommer hem! vi kommer fram på fredagen och då ska det vara 30 grader i skuggan! 


Så när ja kommer dit ska ja bara cilla kanske dricka cola på stranden! och sen ska ja bada första veckan och bara steka andra veckan! så fuck sverige jag drar till grekland och blir brun!    


Ja kommer att sakna alva som en gassell som äter gurka! nee men as mycket ja kommer bli helt coco utan henne! vet inte vad ja ska ta mig till!   


Så ja kommer att lägga ut typ två inlägg i grekland ett varje vecka!

MEn nu ska ja packa klart allt och hjälpa mamma med några grejjer kommer saknar er mina små nissar kramar på er här i sverige!! hej då!   

Presentation


Hejhej kul att ni kollade in! Det är vi som är Emma och Alva och vi skriver och Dans, gymnastik smink och allt möjligt i våra liv! Följ gärna och tipsa! Enjoy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards